Måndag

Började dagen med morgonträning som gick riktigt bra, är grymt skoj att lira med alla treor även om vinner (nästan) alla matcher mot tvåor och ettor. Aja iaf, kändes skönt att formen sitter rätt okej även om säsongen är över.
Efter frullen hade jag engelskaredovisning som gick riktigt bra, snackade faktiskt mest ur huvudet även om jag hade manus med mig, så det var ju bra!

Sedan lämnade jag äntligen in projektrapporten, vilket innebär att den kursen är slut!

På håltimman satt jag, Jenny och Johan i bibblan och plugga matte och snacka skor, fick iaf gjort lite. På matten sedan gjorde vi 5 uppgifter typ, sen sluta vi. Inga fler mattelektioner fram tills provet om vi vill. hehe nice!

På vägen hem tog jag en vända förbi solhuset och solade en kortis innan jag traskade hemåt med min tunga väska.
När jag kom hem och hade ätit ordentligt slog jag mig ner med instuderingsfrågorna och för en stund sedan blev jag äntligen klar med alla. Nu ska dom bara läsas igenom ett antal gånger så jag kan allt tills på fredag!

Nu blir det deg resten av kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0