mysdag på stan!

Imorse blev det tidig uppgång (för att vara lördag iaf), redan innan 9.00 hoppade jag in i duschen och gjorde mig i ordning...
Sedan bar det av in till stan med mamma, vi gick och strosa länge, köpte löshår, smycken och väska till bal och student, tack mamma!
När alla nödvändigheter som detta var lösta gick vi vidare och njöt av solen och värmen. Framåt ett tiden slog vi oss ner på en trång uteservering vid grönsakstorget för att äta en god lunch, pasta med nått gott var det iaf!
Sedan gick vi en sväng till och vi var hemma vid fyra ungefär, då satte vi oss i solen på terassen och åt glass, mums!

Nu sitter jag här och degar och snart får mamma besök av några vänninor och vi ska äta räkor, ost och jordgubbar.
Kvällen kommer jag nog spendera här hemma om inget roligt dyker upp, det är ju trots allt sista avsnittet av Millenium ikväll, måste ses!

Tjofräs =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0