och så var det måndag igen...

Måndagen började som vanligt med morgonträning, alltid lika roligt (nästan). Idag var vi dock sex målvakter vilket innebar väldigt mycket bänknötning, mindre kul, får köra lite fys i fortsättningen, men var rätt omottiverad imorse, tyvärr.

Sedan hade jag engelska, gick igenom läxan och snackade lite om studenten, inget märkvärdigt alls. Slutade 11.00. Sedan har jag ju egentligen matte på måndagar men det skulle vara någon valdebatt i 210an som vi skulle lyssna på kl 13.00 och då skulle jag ju missa matten ändå, och två timmars hål för att lyssna på politik, nä tack, så drog hem istället!

När jag kom hem slog jag upp religionsboken och började läsa om Hinduism och Buddhism, riktigt flummiga religioner men rätt kul att läsa om.

Blev käk framåt tre tiden och sedan hjälptes jag och mamma åt att sy fast clipsen på mitt löshår som skall i till balen, kommer nog bli riktigt fräsht med långt hår för en gångs skull.

Nu degar jag, ska nog ta tag i religionsplugget snart igen, ha en trevlig måndakväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0