Ömmande näsa

Det är en trött tjej som sitter här och skriver idag. Morgonträningen i morse var kul, vi gamla vann i fotbollen igen! Fick en jävla tjottaflängare av Messings Armbåge dock, en rejäl smäll över näsan så nu gör den jätte ont.
Vi lirade ju såklart handboll också och för min del gick det rätt okej, kände mig smått stel med den mega träningsvärk jag har i ryggen bara.

Efter träning och frulle med en hel del snack om morgondagen så hade jag religionsprov. På 7(?) frågor skrev jag 7sidor, kändes riktigt bra, hoppas bara jag lyckades få med allt!

Sedan slutade jag och tog tåget hem med Jossan. När jag kom till KBA så tog ja mig en tur till solarieöarna och bättrade på brännan.

Nu sitter jag och gäspar och väntar på maten som alldeles strax serveras här hemma. Ska kolla över min packning för morgondagen också, jobbigt om jag skulle glömma något..

Valborg ikväll är det också, men jag ska faktiskt bara krypa upp i soffan och mysa, är riktigt trött och ska jag orka festa imorgon så behöver jag nog sova lite först!

Tjofräs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0