Ovärd skoldag!

Duktig som jag är valde jag att gå till skolan fast att lektionerna idag var frivilliga. Så 10.30 var jag på plats och hade matte i 20minuter, innan jag valde att möta upp Filip och hans kompisar på centralen för att dra bort till Draken och kolla vad Diesel hade att erbjuda på sin kollektionsutförsäljning.
Vi gick länge och kikade och tillslut kom vi därifrån, jag köpte ingenting men filip blev några 100lappar fattigare.
Därefter en vända på Kebabhouse innan vi tog tåget hem igen..

Nu sitter jag här framför datorn och väntar på att pappa ska komma hem med bilen så att jag kan sticka till gymmet, vågar inte chansa på att cykla för det lär ju börja regna bara för att lixom.

Ska ta och sätta mig med religionsboken lite tror jag, så att jag verkligen kan allt till provet imon!

Tjofräs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0