psyko girl

Den låten, med Busted har snurrat i mitt huvud hela dagen, den är riktigt riktigt bra!

Började inte förrän 11.10 idag och hade religion och engelska innan jag slutade 14.00. På engelskan tog vi nog halva lektionen till att snacka om tema till utspringstävlingen och låtar till utspringet på studentdagen. Får inte glömma 25spänn till Adam på fredag heller!!
Jag kan avslöja att jag definitivt inte är överförtjust i varken låtval eller tema, men det blir absolut roligt ändå!

När jag kom hem från skolan så pluggade jag religion en timme innan jag snörade på mig löpardojorna och gav mig ut i spåret! Första gången på otroligt länge som det känts riktigt bra i kroppen och jag kunnat ta i hela varvet och hålla ett högt tempo utan att få kramp i vaderna eller inte kunna andas av allt snor i näsa och hals, skönt!

Efter en god måltid och en dusch så sitter jag nu här och kollar på Biggest Looser, och lär inte röra mig allt för mkt mer den här kvällen.

Tjofräs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0