Skärtorsdag

Jag har påsklooov, ååh så skönt!

Började dagen med en liten sovmorgon, gick upp halv elva och käkade frukost och laddade inför skrivandet av projektrapporten.
Prick elva satt jag framför datorn och skrev och där satt jag i 3,5timme innan jag tålamodet tog slut, nu är jag nästan helt färdig. Har bara utvärdering och resultat kvar, yes!
Pappa fick hjälpa till också, så att layout och sånt blev snyggt, fick rådampet på texter som hoppade upp och ner och inte alls ville hålla sig där jag först placerat dem, så då är det tur att man har en pappa som hjälper till!

Sedan blev det käk och en stund senare gick jag ut och hjälpte till i trädgården. Fick klippa ner gamla buskar så det kommer nya fina blommor i sommar. Dock tröttnade jag efter en stund, och efter en timme gick jag in igen.

Så, nu sitter jag här och funderar på kvällen, det blir nog film och mys, låter skönt va?! =)

tjofräs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0