There is always gonna be another mountain

The struggles I'm facing
the chances I'm taking
Sometimes might knock me down
But no, I'm not breaking

Miley Cyrus- the climb

Jag gillar den låten, fastnade för den när jag såg Hannah Montana filmen för längesen, fick helt plötsligt lust att lyssna på den, och texten är verkligen bra och jag tycker om hennes röst!

Idag då, började dagen klockan 6.00 med uppgång och havregrynsgröt sedan bar det av till Valhalla för träning inför gymnasieSM. Gick rätt okej, trots att jag vart lite ringrostig och osäker på skridskobanan som är på golvet.
Därefter blev det dusch och frulle nr2 innan jag hade engelska, där vi snacka om den engelska påsken. När lektionen va slut blev det käk och gissa vad!! Jag hämtade min studentmössa, 50 dagar kvar till studenten!! ååh det närmar sig med stormsteg nu!
På håltimman som följde pluggade ja matte innan mattelektionen, smart va! Gick igenom massa röriga grejer på den lektionen och sen slutade jag och begav mig hemåt.

När jag kom hem åkte bikinin på direkt och jag la mig och stekte i solen i två timmar innan det blev lite kyligt. Nu sitter jag här och funderar på vad kvällen har att erbjuda. Blir nog tv och tidigt i säng iaf!

Tjofräs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0