wednesday

Skoldagen började med mediaträning på morgonträningen, en journalist från Gp's sportredaktion var där och berättade en hel del intressant faktiskt.
Sedan vart det frulle och lång rast till fysiken. På frullen idag var det väldigt mycket skratt, vi byggde nämligen torn av glasen, sedan byggde vi även en borg, med vallgrav av bubbelvatten, vägar av ost och hängbroar i skinka, riktigt kul! Tränarna tyckte nog vi var väldigt barnsliga och tittade lite skeptiskt på oss.
På min långa rast efter lekandet i bamba så satt jag och svarade på instuderingsfrågor till idrottsprovet, inte alls kul, är sjukt otaggad för skitprovet!
Höll på att somna på fysiken också, seg genomgång och jag var as trött!
Iaf, jag slutar ju i vanliga fall efter den här enda lektionen men idag var jag kvar i skolan till 15.00. Satt med instuderingsfrågorna efter fysiken tsm med Erik sedan blev det gym i nästan två timmar (latjade en del också, så den aktiva delen blev inte jätte lång).

Sedan bar det äntligen av hemåt och efter en dusch och en stunds degande blev det käk och därefter andra avenyn på datorn.

Va med mamma och handla nyss också och nu blire Grey's och True blood!

Tjofräs

Kommentarer
Postat av: Anonym

Onsdag var det väl eller?

2010-04-15 @ 16:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0