tisdsag 6/4

What a day...

Började dagen klockan tio med frukost och sudokulösning, därefter satt jag i två timmar med sista bilden till arkitektprovet så nu behöver jag bara en sista rådgivning från mamma inna jag kan ta tag i penslarna och göra klart den.

När jag inte kom längre där så hängde jag tvätt innan jag stack till gymmet. Blev ett bra pass idag, kroppen kändes fräsh och jag kunde köra ganska tungt, persade i frivändingar utan att ens maxa, de va nice!

På vägen hem besökte jag hudmottagningen för att fråga vad jag ska göra med mitt hemska exem runt ögat, men dom hade inga svar utan hänvisade till vårdcentralen, segt!

När jag kom hem var jag as hungrig och blöt av regnet så satte genast igång med maten, köttfärssås och pasta, mumma!

Nu har jag tagit en välförtjänt paus i vara hurtig och kollar på barnkanalen! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0