Ännu en lyckad helg!

Mina helger är minst lika slitiga som mina skoldagar men åh vad jag älskar det!!!

Igår började dagen med jobb, 6,5 timmar på Explora där det var lungt och skönt bortsett från en stukad fot och några små stickor i fötter.
Efter jobbet gick jag till Bergakungen för att hämta biljetter till Toy Story 3 i 3D!
Därefter blev det ombyte och uppiffning på jobbet innan det bar av upp mot Chalmers och winden för en fin phaddersittning, otroligt trevligt och väldigt väldigt roligt, jag har nog världens grymaste klasskamrater!
Efter en fin tre rättersmiddag och gycker från diverse studentföreningar så traskade vi ner till Kårhuset och festade loss. Jag var ju duktig och var nykter hela kvällen, vilket innebar att jag körde bil, väldigt skönt, var hemma vid halv 3 typ och slocknade direkt. Under festen så blev det både lite dans, ömma fötter, hoppborg, mycket snack och skratt tillsammans med mina goa kursare. Tappade dock bort nästan alla direkt så det var de "fyra E'na" som hängde ihop, dvs Jag, Erik, Edvin och Elias, väldigt väldigt roligt!

Idag så vankades årets första träningsmatch med laget och det var en riktigt svängig match, men det är väl så det är när säsongen drar och man inte är matchtränad, ingen var riktigt iform men det fanns stunder där allt fungerade och efter underläge i halvlek så vann vi tillslut med 29-23. Bra kämpat tjejer!
Efter matchen mötte jag upp Filip i stan för att käka på la Gondola och gå på bio, en väldigt väldigt mysig eftermiddag med min älskade bror. Filmen var förstås Toy Story 3 och den var väldigt bra! Helt klart sevärd!



Nu är det iaf alldeles strax dags för sängen! Imorgon är det skola igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0