Äntligen helg!!

Duggan imorse gick inte alls bra så det är bara att glömma den och göra nästa prov bättre! Efter dugga och datalektion så åkte jag till gymmet och körde ett svettigt bålpass. När jag kom hem blev det käk och en timmes sömn. Därefter var jag på optikkällaren och provade lite olika glasögon, ska man vara nörd så måste man ju ha snygga glasögon iaf. När jag hade kikat runt lite så åkte jag till heidhallen där damerna spelade match mot det danska laget Roskilde och vann. När matchen var slut satt jag och resten av b-laget på läktaren och väntade på att våran träning skulle börja. Träningen gick bra och jag skyndade mig hem för att äta tacos som mamma så snällt hade gjort.

Efter maten så satte jag mig här framför datorn för att fixa lite, även boka biljetter till Toystory3 på söndag, det blir jag och brorsan som går, kul!

Nu: SÄNGEN!!!!

Kommentarer
Postat av: sandra

Fest? Var... HAHA jag har blivit galna fest bruden. Så klart jag vill på KALAS!



hehehehe

2010-08-28 @ 01:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0