Asterix : Stark, Snygg och Cool

Asterix är mitt nya helgon som jag skall dyrka under mina år som student på Maskinteknik!

Fick ett stort kuvert från skolan idag och jag började läsa igenom lite nollningsschema och annat kul från Kåren och MnollK, väldigt lockande måste jag säga.
Men sen öppnade jag nästa kuvert och fann ett 150sidor tjockt mattehäfte med repetion från gymnasiet. Jag har suttit i 3 timmar och läst igenom en del, långt i från allt och jag vet vad jag kommer göra imorgon, ursch jag som nästan längtade efter skolan, men nej inte längre...

Förresten så lyckades jag bränna lite pengar på Rean idag oxå, det blev ett par as läcka miss-sixty jeans för 450 spänn plus en jätte fin tunika från acne för 500, riktigt riktigt nice, får se om jag är duktig och visar bilder imorgon.

Nu är klockan snart halv ett och det är dags för sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0