Det händer mycket knasigt på Universeum

Nu har jag jobbat i två dagar och igår var jag alldeles slut när jag kom hem efter träningen och jag är fortfarande väldigt trött. Då är det tur att det händer mycket roligt på jobbet.

Igår började dagen med att jag såg en väldigt missmatchad klädsen på en unge, som tur är verkade han nöjd.
Han hade på sig rosa/röda urblekta gummistövlar med vita blommor, brun-vit rutiga byxor och en mörkblå t-shirt med de mest skrikande färgerna man kan tänka sig på.
Därefter blev en tonårskille så otroligt rädd för en av våra apor att han kastade sig baklänges och fick en rejäl luftfärd innan han landade pladask på golvet, stackarn, men det såg väääldigt roligt ut!
Efter jobbet bar det direkt av till träningen och mitt huvud var så tungt att inget fungerade för mig, ursch hatar sånna träningar. När jag kom hem somnade jag direkt och sov som en sten hela natten.

Idag började dagen med att Mehdi föreläste om bajsmängden i fisar och berättade att enda gången man lägger blöta fisar är när man inte har tillgång till rena kalsonger, väldigt udda samtalsämne men men, det är Mehdi vi pratar om.
Dagen fortsatte på ungefär samma höga inteligensnivå och vi har haft väldigt roligt hela dagen, trots att vi varit lika trötta bägge två, jag höll förövrigt på att få en vattenballong över mig när vi hade vattenexperiment, barnen asgarvade och jag fick blöta skor, men roligt var det.

När jag kom hem så blev det käk och nu sitter jag framför tvn och kollar på supersize vs superskinny, riktigt vidrigt program som får en att insé hur hälsosam man egentligen är trots lite godis och annat gott ibland.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0