En toppen helg!!

Min helg har varit helt awesome även om jag inte kunnat delta i någon nollning på skolan, men det kommer nu i veckan...

I fredags efter skolan var det först träning och sedan inkilning med laget och vi nya utsattes för en mängd prövningar, bland annat ölhäv och strafftävling. För att se bilder så kan ni kika in hos Frida eller leta upp någon lagkamrat på facebook. Det blev iaf en riktigt riktigt nice kväll med mycket att dricka och otroligt trevligt sällskap, räkorna var inte fel dom heller.

Igår, dvs lördag, så var det en riktigt seg tjej som skulle till jobbet och trots drickandet under fredagskvällen så mådde jag riktigt hyfsat, dock väldigt trött. Det blev en heldag på explora och när jag kom hem blev det snabbt ombyte och uppiffning innan det bar av mot Vallda där vi hade kräftskiva med jobbet, väldigt roligt och lika mysigt som vanligt, mina arbetskamrater är grymma!
Efter allt kräftätande slog vi oss ner vid en brasa för att slippa myggen och samtidigt passa på att sjunga en massa sånger, såklart var Fredrik Åkare och Cecilia Lind ett högt prio på sånglistan, den sjungs nämligen alltid! Vi ynglingar som fått den underbara uppgiften att jobba idag begav oss hemåt trötta men belåtna vid elva.

Idag har jag stått i en outhärdligt varm regnskog hela dagen och nu är jag trött och degig, kvällen tillbringas i soffan för imorgon är det skola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0