lay down on a bed of pillows

åhå, vad jag är trött...

Mehdi satte ord på min trötthet idag när han sa att man skulle kunna köra in en spårvagn i munnen på mig när jag gäspade, så enormt trött har jag varit hela dagen. Men jag tog mig igenom arbetsdagen galant ändå, jag var som tur inte den enda som var väldigt trött på jobbet. Vi var så trötta att vi t.om hade krig med skumsvampar i personalrummet, inte särskillt moget men väldigt roligt.

Igår var jag iaf på poolparty hos Patrik efter jobbet, det var en lagom kväll, nyktert för min del, med mycket snack med väldigt roliga människor och även lite bad. Var hemma strax efter ett iaf och slocknade direkt!

Efter dagens arbetstimmar så åkte jag hem för att äta och sedan drog jag mig mot gymmet och körde ett mage/rygg/axlar-pass som förhoppningsvis ger lite träningsvärk imorgon.

Imorgon är det min sista arbetsdag innan skolan börjar och kvällen avslutas i heidhallen med första träningen för b-laget.

Nu ska jag duscha och äta innan det blir sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0