Lets get naked!

Har precis sett en ur söt film, Valentine's day som var fylld med kända skådisar och trots detta var det absolut ingen flopp utan den var riktigt gullig och lite små knasig. Sista meningen som berättaren säger är: And we listen to the three little words everyones want to hear, - Lets get naked!

Aja övrigt idag då så blev det sommarens längsta sovmorgon typ och därefter dammsög jag rummet och bara lät tiden gå förbi, njöt en stund i solen på altanen, och åkte till träningen strax innan fyra och körde skiten ur mig på ett drygt 2 timmar långt handbollspass, så sjukt jobbigt men jag älskar det och det är det roligaste som finns!
När jag kom hem var jag helt slut och efter dusch och käk blev det filmen och nu är den precis slut och jag kikar på nått annat skumt på tv. Snart sängen tror jag, jag är trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0