nästa hållplats: Sängen!

Idag har jag jobbat, en faktiskt ganska lugn dag där jag både hunnit se hajmatning och tropiskafiskar, jätte intressant att titta när andra håller i guidningar!
Slutade jobba strax efter fem och då begav jag och Fredrik oss till Nordstan och hemköp för att köpa lite godis, han till sin gamenight och jag till filmkvällen med brorsan som är nyss hemkommen från Rhodos.

När jag kom hem möttes jag av kräftor och krabbor som efter en lång tids skalande slank ner snabbt i magen, man ska verkligen inte vara utsvulten om man ska på kräftskiva för då hinner man ju svälta innan maten når magen, hihi.

Sedan slog jag och Filip oss ner framför tv'n och han fick välja film, det blev "From Paris with love" en actionfilm med John Travolta i en av huvudrollerna, jag som inte är sådär jätte mycket för action tyckte den var riktigt bra, en film att rekomendera!


Förresten, min älskade bror hade köpt ett par raybans (pilot) och en parfym till mig på Rohdos, snällt va! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0