Trött och sliten

Trött och sliten men jag mår helt underbart ändå.. Vädret kunde ha vart bättre dock.

Idag fortsatte träningshelgen med ytterligare två pass. Det första bestod av handboll och i nya skor gick det faktiskt bra, var väldigt trött i huvudet sista kvarten bara men jag var nog inte ensam om det.
Efter passet vart det lunch på Giggis igen och idag bjöds det på lassange, godare än gårdagens mat.
Dagens andra pass gjordes på Verket och det var väldigt skönt att få köra gym istället för att gå ut i spåret och springa. Det blev ett rygg, axlar och mage-pass som gick riktigt bra och hela träningen avslutades med 20minuter cykel i ganska tungt motstånd.

När jag kom hem blev det mat och nu har jag hamnat framför tvn och tänker inte göra många knop den här kvällen.


Imorgon är det på't igen, först jobb och sedan träning, heja heja!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0