Trötta ben!

Jag vet att jag sällan uppdaterar mitt liv här på bloggen men det finns knappt någon tid alls för datorn nu när det är mycket med både skola, nollning och träning, men det blir nog snart bättre!

Idag har jag iaf suttit och pluggat matte större delen av dagen och även hunnit med ett helt underbart träningspass, om man nu får säga så. Först handboll i 1,5 timme som faktiskt gick bra bortsett från utkasten som sög. Men annars så. Efter inneträningen blev det en stund på gruset där vi körde 5st 2minuters intervaller och sedan kortare intervaller i sammanlagt 10minuter, mina ben var helt döda efter löpningen i det tunga gruset men det är det värt med tanke på hur underbart man mår efteråt!

Färdmedlet hem var idag spårvagn och tåg och jag passade då på att plugga lite mer matte, bra inför duggan imorgon! När jag kom hem och hade fått i mig lite mat så hamnade jag här framför datorn och nu är det dags för sängen.


Tjofräs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0