Väldigt trött

Jösses nu har jag haft fullt upp i flera dagar och inte haft en tanke på att skriva av mig men det får blir ett längre inlägg idag helt enkelt.

Nu har jag jobbat i fem dagar och är ledig resten av veckan, det ska bli riktigt skönt. Träningsläger hela helgen oxå.

I Måndags hände en rätt rolig sak faktiskt, först jobbade jag och sedan blev det träning. Därefter åkte jag in till Liseberg för att träffa mamma, Cissi och Carro och under 45 minuter kollade jag på Lotta på Liseberg tillsammans med dom. Och under dom här 45 minutrarna hann jag käka en stor fralla i TV och dela vattenflaska med Lotta Engberg, det är inte illa pinkat!

Igår jobbade jag och därefter vart det en vända på gymmet, fick som vanligt pass utav Patrik snäll som han är och när jag kom hem kollade jag på morden i midsommer innan jag somnade.

Idag hände det inte nått speciellt på jobbet, men jag stannade kvar i en timme efter för att sitta och snacka med Daniel om allt och inget, alltid ett trevligt sällskap!

När jag kom hem så var det grillat som gällde och nu sitter jag framför TV'n och degar!

Tigern är nog det vackraste djuret som finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0