bänna sig på -196 grader ?!

Visst låter det lustigt att man faktiskt kan bränna sig på något som är så fruktansvärt kallt som minus 196 grader, men det går faktiskt, det har jag fått erfarenhet av idag, inte alls skönt. Och för er som inte har koll på det periodiskasystemet så kan jag avslöja att det var flytande kväve som min tumme fick känna på, trots att jag hade dubbla handskar som skydd, ont gjorde det och gör fortfarande.

Annars så har dagen flutit på, jag har jobbat hela eftermiddagen och när jag kom hem blev det mellis och sedan ett besök på gymmet, ett härligt bålpass som sög rejält i både mage och rygg.

När jag kom hem för andra gången idag så blev det dusch och mat, och även på spåret, fredagkväll och jag kollar på detta pensionärsprogram och för en gångs skull kunde jag svaret på några frågor, inte okej! Nu är det iof skavlan och det är lite bättre...

Nu blir det jobb de närmsta dagarna, fram till onsdag, sedan blir det en dag ledig innan jag går på det igen, det är tur att jag har världens bästa jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0