Brrrr, fryyyser!

Gårdagskvällen blev riktigt lyckad! Det började med lite julmys på jobbet innan vi åkte till Wasa Allé för att mingla innan middagen, ett klassiskt julbord med lite lyxigare touch. Efter att magen var fylld till max och efter att mitt lag kommit sist i musikquizen så var vi fyra stycken som drog vidare till rockbaren. Vi hade riktigt trevligt jag, Kita, Mehdi och Erica. Var tillbaks i lägenheten vid halv 3 och frös som en liten nakenråtta eller nått. Tog väldigt lång tid innan jag var såpass uppvärmd att jag kunde somna, kanske för att det inte fanns någon värme på rockbaren, men vad gjorde det när vi hade väldigt kul.

Idag har jag jobbat i ett antal timmar och när jag kom hem blev det genast mat och nu myser jag i soffan. Imorgon jobbar jag igen och då är det inskolning på VV som gäller! Helgen består också av jobb.

Förresten, det är nu nästan helt bestämt att jag och Sandra och våra mammor skall åka till London i vår, ååååh roligt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0