dan före dan före doppare-dan

Snart är det julafton och det är ju trevligt, men någon riktig julkänsla blir det inte när man jobbar hela dagarna. Idag har jag såklart jobbat och jag hade ju min första ormvisning och det gick faktiskt bra, Jerry (ormen) skötte sig utmärkt och det verkade uppskattat bland besökarna. Annars var dagen lugn och flöt på alldeles utmärkt. Fick även ett jättefint tackmejl via gästservice från en familj som jag hjälpte igår och sånt är verkligen jätte roligt och det värmer lite extra att folk tar sig tid att göra sådant.

Nu ikväll så har jag inte gjort mycket, bara degat och laddat inför min lediga morgondag, det ska bli så skönt! Behöver kurera min förkyldning och tänkte faktiskt gymma också...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0