En helg i regnskogen

I helgen har det varit full rulle och jag har jobbat hela dagarna, så mycket annat har jag inte gjort..

Igår var jag på Liseberg med mamma och pappa efter jobbet innan jag åkte till Kristofer för att kolla film, äta ribbs (som var grymt goda) och godis. På liseberg var det mysigt och det snöade sådär lagom och det var inte alls särskillt kallt, drack obligatorisk varm choklad också. Riktig mysstämning!

Imorse vaknade jag tidigt och Kristofer gillade inte alls att jag var pigg och glad klockan 7 imorse. Så fick snällt sova lite till och åkte till jobbet två timmar senare.
När jag kom hem från jobbet idag så värkte mina stackars fötter, jag var seg efter två dagar i regnskogen och jag fick den ädla uppgiften att städa mitt rum..

Nu sitter jag iaf framför tvn och ska nog köra ett dubbelavsnitt av julkallendern tänkte jag, sedan blir det sängen eftersom jag ska upp och jobba även imorgon, då blir det ett pass i kylan på Vattnetsväg. Efter jobbet är det dags för årets sista handbollsträning, sen är det jullov fram tills den 3Januari.

Tjofräs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0