granar och lisebergsbesök

Efter mitt ordinarie pass på jobbet så hade jag en stunds rast innan jag och Annielle skulle lasta och köra granar i "röda faran". Universeums skåpbil som verkligen visade sig vara en röd fara, men kul var det. När vi var klara bestämde vi oss för ett snabbesök på Liseberg innan dom stängde. Så det blev varm choklad och minidounuts. väldigt gott, kvinnan i ståndet bjöd tillochmed på extra dounuts.

När Liseberg stängde så var det dags att traska hem i snöyran, vilket var behövligt eftersom mina fossingar och händer vart lite kalla efter att ha burit julgranar, en riktigt trevlig kväll iaf!!

Nu kollar jag någon film och ska nog snart dra mig mot sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0