Han har köpt en ny traktor

Sedan jag skrev senast så har det inte hänt så mycket, träning och jobb typ...

Spelade match idag, derby mot Önnered på bortaplan och det var verkligen inte våran dag och det syntes i slutresultatet, förlust med 26-24, men jag måste faktiskt erkänna att jag är ganska nöjd med min insatts. Stod hela matchen och det var första gången på riktigt länge som jag fick den chansen och jag tycker jag skötte mig bra.

Nu ikväll så sitter jag i lägenheten som nästan är helt tom nu och kollar på tv. Imorgon ska jag försöka städa det sista helt och sedan ska jag till heidhallen och stå i cafét när herrarna möter wassarna. Blir en fullspäckad dag iaf..

Nu återgår jag till TVn! Tjofräs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0