Härliga dagar

Nu har jag jobbat sex dagar i rad och ska ta igen mig ordentligt imorgon med gym och mellandagsrea..

Igår var en väldigt bra dag, jobbade hela dagen och det var en härlig dag. Pratade med Håkan Hellström utan att ens känna igen honom, det tycker jag är bra gjort.
På kvällen var det fest hemma hos Kristofer med guidegänget och några till och det var otroligt trevligt, hade nästan kramp i magen av allt skrattande, ojoj vad roligt vi hade. Var hemma halv tre på natten och somnade som en stock och idag har jag jobbat som vanligt. Har visat upp mina två favoritormar också, Tott och Vesper, jätte fina djur, slutade sent idag och sen jag kom hem har jag inte gjort många knop, snart blir det nog sängen också.

Tjofräs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0