I feel good

Har jobbat min 3dje dag i rad nu, three more to go innan jag har sovmorgon. Idag har det varit fortsatt lugnt på jobbet och inga dramatiska händelser att berätta om. Efter jobbet så åkte jag raka vägen hem och jag är glatt överraskad att tåget var i tid båda gångerna idag, väldigt skönt. Hoppas på samma framgång imorgon.

När jag kom hem blev det lite käk och sedan bar det av mot gymmet, ett tungt bålpass stod på schemat och även en halvtimmes kondition på cykeln, jag mådde så oerhört bra efter detta och förhoppningsvis känns det även lite i musklerna imorgon.

Nu sitter jag och kollar på en gammal Robin Hood film som är ganska dålig faktiskt, går nog och lägger mig istället, det vankas ju jobb imorgon också.

Tjofräs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0