ischoklad

Idag har jag fortsatt på den där duktiga banan och skottat snö, det vart grymt jobbigt eftersom det egentligen var is och inte snö, träningsvärk i axlarna från gymmet igår också, tungt jobb, men fick bort lite tillslut. Därefter traskade jag till coop för att köpa lite smågrejer.
När jag kom hem igen och in i värmen så ställde jag mig vid spisen och gjorde ischoklad, mums! Enkelt och snabbt godis, det gillar jag. Skrev även alla julkort som skall skickas senast imorgon. Nu sitter jag framför tvn och chillar lite, har hängt tvätt och skypat med Andreas också, alltid lika kul att snacka med den lilla retstickan.

Snart är det dags för träning också, härligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0