Julfirande

Min julafton var jättelyckad!!!!

Började dagen med jobb, en väldigt lugn dag och gott julbord med trevligt sällskap i form av kollegor. Jag var hemma igen vid halv fyra och hann t.om se slutet av kalle anka.

Efter Julbord nummer två och en stunds filmtittande så öppnade vi julklappar och trots att jag egentligen inte önskat mig något speciellt satt jag där med flest paket när alla var utdelade. Jag fick det jag önskat mig dvs ett par boots och ett par fårskinnsvantar och en Londonresa i vår. Utöver det fick jag lite till och jag blev helt förälskad i pippi-tröjan jag fick, den är helt underbar!

Kvällen fortsatte i mysig stämning och vi spelade "med andra ord" allihopa och kollade på fjärde Harry Potter filmen, väldigt härlig stämning.

Imorse var det jobb igen och även idag fick jag faktiskt ta bilen till jobbet, så härligt eftersom -15grader är det roligaste att vara ute i. Även idag var det lugn och skönt på jobbet.

Så mycket mer har jag inte att berätta just nu så jag tänker återgå till filmen, god fortsättning allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0