Måndag

Ännu en ny vecka...

De senaste dagarna har ju mitt pass varit spårlöst försvunnet och jag misstänkte att jag hade lagt det på ett supergenialiskt ställe där jag verkligen inte skulle hitta det, så mitt rum här hemma blev uppochnervänt både en och två gånger och jag letade i gamla väskor och t.om i lägenheten, men nej jag hittade det verkligen inte..

Men idag, efter en vända på både kungsmässan och nordstan så beslutade jag mig för att leta i lägenheten en gång till och jag hittade mitt pass, och vart låg det då? Jo på botten i min korg för trosor, ett supergenialiskt ställe som jag sa! åååh visst blir man trött på sig själv ibland.

Nu sitter jag och kollar på project runaway och ska såsmåningom åka till heidhallen för ett gött träningpass med brudarna.

Imorgon blir en go dag, ett tungt gympass och ormutbildning, woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0