oj så hon jobbar och sliter

Nu har jag jobbat en arbetsvecka, det vill säga fem dagar, men jag är inte riktigt färdig än, jobbar imorgon också, sen är jag ledig på torsdag innan jag går på det igen, sex dagar i följd, det tar verkligen på krafterna men det är så fruktansvärt roligt att det inte gör något.
Det är förövrigt väldigt lugnt på jobbet och det beror nog på allt julfirande, men i mellandagarna hoppas jag på mer röj!

Imorgon ska jag förresten ha ormvisning för första gången och det ska bli riktigt roligt, lite nervös är jag förstås men det kommer gå skitbra! Ska även visa upp lite kackerlackor, syrsor och larver, nice!

Nu ska jag fortsätta kolla på film, tjofräs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0