Söndagsmys

Gårdagskvällen blev lyckad trots ett mindre missöde..
Efter jobbet vart vi några som spelade lite julmusik och drack glögg på jobbet,väldigt mysigt. Sedan gick jag, Christofer, Mehdi och Carro till Beebar och drack gott och pratade om massa skoj. Strax efter halv elva var det dags för mig att möta upp Sandra och Jochan för en kväll på trädgårn och det började bra och vi dansade loss rejält, men sen mådde Sandra lite halvtaskigt och vi beslutade att det var bättre att gå hem än att bara dra ut på det. Så det var den kvällen. Det är tur att det kommer fler, för nästa gång blir det åka av på riktigt!

Imorse blev det uppgång för jobb, lite halvseg sådär traskade jag in på jobbet men dagen flöt på riktigt snabbt och som vanligt bjöds det på både utskällningar och massvis med skratt.
Efterjobbet gick jag upp till lägenheten, men ganska snart var jag påväg igen, denna gången till Kungsbacka, blev rejält lockad av mamma som berättade om risgrynsgröt, hemmagjorda pepparkakor och lussebullar, massvis med mums!

Imorgon blir det en promenix till kungsmässan för lite fönstershopping, sen blir det träning, härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0