Taggar julfest

Började dagen i ett mörkt hus där strömmen hade gått och begav mig ganska tidigt till bussen för att ta mig till gymmet. Bussen var såklart försenad, som vanligt! Men när jag kom till stationen så blev det iaf en 20minuter promenad till gymmet i det vackra men kalla vädret. Blev ett rejält benpass och efteråt så tog jag tåget in till stan. När jag kom till lägenheten blev det mat direkt och nu sitter jag ny duschad och superfräsh och väntar på att håret ska torka.

Ikväll är det julfest och kl 17.30 ska vi alla guider ses på jobbet och ha sällskap till resturangen där det väntar god mat och en förhoppningsvis lika rolig kväll som vanligt.

Tagga tagga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0