victoria's secret

Sitter och kollar på Victoria's secret, som kan vara den mäktigaste modeshowen som finns, alla dessa kreaktioner med läckra underkläder och pampiga tilbehör. wow säger jag bara!

Idag har jag förövrigt "njutit" av ett tungt ben-pass på gymmet, mår så otroligt bra efter ett jobbigt träningspass oavsett vad det är så det var riktigt nice. När jag kom hem blev det dusch och käk innan jag och mamma körde Filip till bussen i stan som tog honom till Hemsedal, så nu träffar jag inte min lillebror förrän på måndag.

Har även passat på att shoppa lite på rean, ett par jeans, en tröja, bh och strumpbyxor, as nice! Åt precis pizza också och snart blir det chokladmousse som mamma gör inför deras nyårsfirande. mumsigt.

Men nu måste jag återgå till Tv'n. Gott nytt år säger jag också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0