100101

Första inlägget för året och här kommer en summering av min nyårsafton!

Vaknade upp hos Mikael och mer av den förmiddagen vill jag inte veta av. När jag kom hem blev det en dusch, lite lunch med familjen och sen var det dags att åka till Rebecca för att göra mig i ordning! Hos Rebecca blev det en tjejstund innan Erik kom och hämtade oss och vi åkte till Jonsered, för middag och fest.

När vi kom hem till Andreas, som höll i festen blev det mingel och ett antal presentationer innan maten ställdes på bordet! Chefen för maten var Bosse och till förrätt serverade han och resten, en soppa på kronärtskocka och en lätt sandwich med hemmagjort skagenröra. Till huvudrätt fick vi ungsbakad kycklingfilé fylld med fetaost i en rödvinssås och till det hasselbackspotatis. Efterrätten serverades såsmåningom och det blev en vaniljpannacotta med björnbär och hallon. Helt underbar middag gjord av ett gäng riktigt goa killar.

Efter middagen var klockan tio och vi slängde undan middagsbordet och istället blev det ett dansgolv. Massor utav dans och trevliga samtal senare var klockan 00.00 och vi stod ute i kylan och skålade in det nya året!

Efter lite skumpa och nyårskramande gick vi tillbaks in i värmen och efterfesten drog igång. Dans och snack fram tills det blev dags att åka hem.

Kom hem vid fyra i morse med en grym känsla i kroppen! Tack alla som gjorde min nyår så perfekt!

Vaknade i dag med en ännu värre förkyldning men annars mådde jag strålande, är jävligt trött bara, jag är så jävla nöjd med min nyår, sitter här och ler lite för mig själv nu.

God fortsättning alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0