Äntligen fredag!

Livet flyter på och trots att jag är riktigt trött idag så njuter jag av att skolan och morgonträningarna finns där!
Imorse körde jag ett MAQ-pass, även kallat långtråkigt och smärtsamt! Det gick bra och förhoppningsvis kommer jag märka skillnad i min rygg av det här!
Sen slutade jag och jag åkte in till stan för att kika lite, innan tåget gick! Hittade inget alls och när jag kom till KBA gick jag på two hearts för att kolla vad den tatueringen jag vill göra skulle kosta. 600ca, billigare än vad jag hade räknat med iaf, nu gäller det bara få tummen ur och göra det, har velat ha den här tatueringen i 4 år nu.

Nu sitter jag hemma och degar, börjar bli dags för käk också. Ikväll blir det träning som vanligt och därefter mys i soffan.



Kommentarer
Postat av: mamma

Måste du! Hoppas isåfall den är väldigt liten. Och du har gott om pengar?

2010-01-15 @ 13:43:48
Postat av: sandra

om du vill ha den dar resten av livet sa ar det val klart det ar vart de. Men utav ALLA jag kanner som har yttrat sig om two hearts sager dom att dom suger pa tatueringar. Nu ar dt ju en liten tatuering men... Jag vill bara saga att det ar valldigt manga som inte tycker om det stallet, jag vagade inte ens pierca tungan dar for tydligen vet inte tjejen vad hon haller pa med.



saker pa att det ar det billigaste stallet ?

2010-01-15 @ 15:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0