Back to school!

Första dagen på den sista terminen! Nu känns det verkligen som om studenten är nära (även om det dröjer några månader). Att ha börjat sista terminen på gymnasiet är även lite sorgligt, vårat goa kompisgäng kommer splittras och vem vet vad som händer sen? Ingen antagligen, men det märker vi då.

Första dagen var ändå helt okej, vaknade 7.40 av väckarklockan och jag var tvungen och tänka efter en extra gång innan jag kom på att jag skulle till skolan. hmm, lov är verkligen inte bra för rutinerna.
Väl i skolan hade jag engelska, 9.40-11.00 och därefter 20minuters fysik innan våran lärare var tvungen att rusa iväg på en massa ärenden. Bestämde mig även för att nu får det räcka med matte E, gör alltså inte slutprovet, känner att jag är aldeles för långt ifrån en högre gräns och får väl vara nöjd med mitt betyg ändå, för kursen var verkligen as svår.

Påvägen hem tog jag en sväng till Teknik Magasinet och köpte ett fodral till ipoden, så nu kan den få följa med överallt utan att bli kvaddad.
Var iaf hemma till 13.00 och satte mig i soffan och kolla på diverse TVprogram tillsammans med brorsan. Och det är väl ungefär det jag gjort hittills idag.

Om en timme bär det dock av till träningen, weeei! Hoppas verkligen jag klarar träningen utan hosta och annat skit som jag haft i kroppen den senaste veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0