es una tortura

För er som inte förstår spanska så kan jag avslöja att rubriken betyder " det är en tortyr" och ungefär så kände jag imorse när jag körde mitt MAQ-program. Det gjorde verkligen så enormt ont i ryggen, hugger till överallt. MEN, jag vet att det är bra och jag kommer inte att ge mig förrän det ger resultat! Dessutom släpper lite av alla spänningar när man kör sån här mördar träning. MAQ är ju egentligen inget styrkepass utan handlar mest om balans och rörlighet, men jobbigt är det!

Efter morgonträning och frulle, fick vi reda på att hela klassen, förutom vi matte-data barn, skulle ha kemiprov. Vilket innebar att jag fick gå hem! Lite nice!

När jag kom hem stensomnade jag, tre timmars sömn var verkligen välbehövligt! Därefter blev det käk och plugg. Så nu var ytterligare en författare ur världen, gött! Bara tre kvar nu!

Ikväll blir det handboll på tv. Sverige (som gjorde en kass andra halvlek igår, INTE BAUTLER!) möter Polen i andra gruppspelsmatchen. Polen slog storfavoriten Tysklan i sin öppningsmathc, hoppas Sverige kan visa vad de går för idag!


Sandra är btw en lyxlirare till tusen! Orättvist med sommar året om =)

Kommentarer
Postat av: Annie

Ja det tycker jag du borde göra Elin! ;) Hmm.. ja om det inte kommer något annat ivägen dyker jag säkert upp! :)

2010-01-20 @ 21:18:35
URL: http://livetenligtannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0