Fredag

Ingen rolig skoldag idag asså. Började 8.00 och satt med resten av handbollstreorna och skrev på egen planeringen. Den lektionen slutade 9.00 och sedan dess har jag haft håltimma. Börjar om 40minuter typ, ingen kul vänta. Typ bara jag och Adam här från klassen också så tiden har gått fruktansvärt långsamt. Svenskan vi ska ha är bara 40minuter också så rätt ovärd dag.. bläää! 

Aja när jag kommer hem bär det av till jobbet en stund och därefter blir det träning. Jag är sjukt taggad, för träningen med Glenn igår sög getpung! Resten av kvällen kommer jag spendera med Mikael och det blir nog en lugn kväll med film och godis. Me like!

Imon och på söndag blir det handboll för hela slanten! Imon möter vi Sport 14.00 i kultan med b-laget och på söndag har jag iaf två matcher med juniorerna. Kärlek på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0