gameday

Idag vart det match mot Kärra och vi var rejält taggade inför en tuff drabbning och ville såklart ha revansh från senast. Och vad som hände i början av första vet jag inte, men vi satte allt, vårat spel funkade perfekt och det var verkligen så som vi alltid vill spela, grymt! De första 20minuterna var grymma och med en 10målsledning (21-11) i paus så var vi nog lite tagna, det hade nästan varit för enkelt. Efter mina 30minuters spel fick jag sätta mig på bänken och bara hoppas att mina lagkamrater inte slappnade av för mycket. 10 första i andra halvlek var väl ingen höjdare framåt, även om vi spelade rätt bra bakåt. Där gjordes några byten på nio och spelet flöt på igen. När slut signalen gick stod vi som segrare med ställningen 31-24. Skönt med en seger mot ett lag som faktiskt också spelar steg 4 om två veckor.

Nu är det sängen som gäller och imon träning 7.30-9.00, sen hem till sängen igen! nice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0