måndag morgon, vill jag glömma!

Vet inte vad jag fick den låtraden ifrån, men aja rätt passande.
Hade jätte svårt att somna igår eftersom min rygg bråkade så med mig, tog lång tid innan jag kunde slappna av. Så imorse var jag riktigt trött och stel, hostade en del också i natt så det blev ingen restutuionslöpning. Istället blev det lite spinning och mycket strech på morgonträningen.
Första lektionen för dagen var Engelska och den blev rätt slapp, sen håltimma en bra stund och avslutade dagen med Matte-diskret. Var hemma till halv 4 och efter en stunds deg tog jag tag i svenskan igen. Femte författaren stod på tur och snart är jag äntligen klar med alla sju.

Kvällen kommer att spenderas framför TVn och det är såå skönt efter den här helgen. Sliten och trött är jag, men det går nog över snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0