Plugghäst?

Igår blev det inget inlägg för jag hade så mycket annat för mig, trots att jag slutade 9.00. Gerke och jag körde ett riktigt jobbigt men roligt benpass på morgonträningen och idag har jag väldigt mycket träningsvärk!
Igår var jag även med Mikael en stund, och vi bestämde att vi ska se avatar på lördag, myslördag helt enkelt! Sen blev det TV'n som fick underhålla mig resten av kvällen, när jag egentligen borde pluggat.


Idag däremot, har jag varit en riktig pluggis.
På engelskan var jag jätte duktig och översatte massor av ord i en tidningsartikel, svarade duktigt på Lenas alla frågor och lärde mig ett och annat roligt.
Sen på fysiken, satt jag med ögon och öron riktade framåt, de ni! Lyssnade faktiskt på hela genomgången, utan att flyta iväg in i min egen lilla värld.
På tåget hem gjorde jag fysikläxan som är tills nästa torsdag.
Och så fort jag kom hem skrev jag om ytterligare en författare från 1800-talet i svenskan.
Nu är jag helt slut i huvudet efter att ha vart så duktig! Borde nog egentligen berömma mig själv med lite choklad!
Ikväll blir det träning med SM-laget, me like! Och sen snabbt i säng för att orka morgondages MAQ-träning. Sen är det helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0