Reality killed the videostar !

Dåså, idag är det måndag och det betyder back to reality med skola och träning.
Morgonträningen blev ett svettigt intervallpass på spinningcykel, vilket var väldigt skönt! Sista riktigt jobbiga passet innan helgen.

Efter träningen blev det engelska med bla betygsnack i både Svenska B och Engelska C. Lovande måste jag säga, nu ska jag bara göra bra ifrån mig på nästa prov så kommer det kännas riktigt riktigt bra.
Därefter en två timmars håltimma där jag och Jenny tog oss en långpromenix. Andra och sista lektionen var matte, sista mattekursen nu, hoppas det går snabbt.

Skoldagen slutade 14.20 och jag begav mig hemåt. Trodde jag iaf. Någon hade halkat på spåret i KBA, vilket orsakade kaos. Tåget jag åkte med vände mellan anneberg och hede och jag fick gå av i Lindome för att stå i nästan en timme och vänta på ersättningsbuss. Frusna fötter, hungrig och sur så kom jag äntligen till KBA.
Detta hemska mildväder var antagligen orsaken till olyckan och den stackars man som dog när han halkade ner på spåret.

Sedan jag kom hem så har jag såklart ätit, dammsugit mitt rum, plockat i ordning på småsaker, läst en text i svenskna och nu äntligen så degar jag sönder!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0