älska som bara kärleken kan

Söt mening ur en Melissa Horn låt får vara dagen rubrik. Idag har dagen bestått av jobb som så många andra (hela 6) dagar den här veckan. Det var riktigt mycket folk på jobbet idag, kö utanför i regnet i flera timmar och jag fick hjälpa till i entrén någon timma istället för att gå runt på explora som planerat, men inget alltför jobbigt. Har inte gjort allt för mycket sedan jag kom hem, hoppades kunna springa, men jag har så fruktansvärt ont i mina benhinnor så får nog vila ytterligare en dag, gymmade ju iaf igår så lite duktig har jag varit när jag inte hunnit träna med laget.

Imorgon är jag iaf ledig, enda dagen den här veckan och jag har massor jag ska göra. Ska fixa ett nytt bankkort, städa badrummet och träna 2 gånger, blir en fullspäckad dag, hoppas jag hinner allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0