Äre fäst älle?

Var verkligen uppe med tuppen imorse, 05.30 väckte pappa mig och jag fick den stora äran(?) att köra mina älskade päron till flyglpatsen för att dom ska njuta av en vecka på korsika och i pisa, orättvist?

Aja, detta innebär ju bara att jag och filip är ensamma hemma i en vecka och det blir fest varje dag! Eller kanske inte, både jag och filip jobbar varenda dag och imorgon drar även träningen igång igen så jag kommer nog spendera varje ledig sekund i min soffa eller vid havet om det tänker sluta regna tills dess.

Har även varit duktig och städat hela mitt rum och även mina garderober så nu är det tiptop överallt. Nu ska jag förövrigt åka till gymmet och biffa lite sen kanske jag hyr någon mysig film. Hoppas förresten att alla mina kollegor som jobbar idag har en riktigt nice dag med besöksrekord, se inte till att klämmas ihjäl någonstanns bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0