En härlig hemmakväll

Nu sitter jag nyduschad och fräsh i vardagsrummet och kollar på TV och myser i min ensamhet, riktigt skönt att det är så tyst och lugnt runt omkring efter att Filip hade lan här igår. Kör lite panshis stil och kollar på "hemma hos Kalle Moraeus", tro det eller ej så är det faktiskt väldigt mysigt. Fin musik med en lugn och harmonisk dalmas!

Träningen förut gick riktigt bra, trots att huvudet inte orkade riktigt hela träningen. Både på vägen in till träningen och på vägen hem fick jag stå i köer för att motorvägen hade svämmat över på sina ställen, inte allt för roligt. När jag svängde av mot kungsbacka kom jag iaf på att jag var väldigt sugen på kebab och inte orkade ställa mig och laga mat när det bara är jag hemma,  men jag kommer ju inte åt mina pengar eftersom bankkortet är halvt, men det gick bra ändå. Köpte lite godis på hydro eftersom dom har chip där och fick växel i kontanter så jag kunde åka ner till Valentin och köpa en kebabrulle, sååå gott! Blev lite för mätt bara, trots att jag inte ens orkade hela, blir film och godis om en halvtimme oxå.


Nu, åter till TV'n!


Kalle Moraeus - Underbart
En väldigt fin låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0