En trevlig kväll väntar

Idag vaknade jag av ett sms från mamma, söt hon är som inte ens kan koppla bort familjen ens för 24 timmar. Aja jag kunde iaf inte somna om efter det så jag gick ner och gjorde mig en ordentlig frukost och läste om Andreas i tidningen, numer kallat hockeyproffset!
Och längre än så har jag knappt kommit på två timmar, har fått på mig träningskläder bara och ska alldeles strax dra mig mot gymmet och köra ett benpass, sen blir det nog bara chill i trädgården innan jag ska svida om och bege mig mot Åby.

Ikväll väntar nämligen en god middag och spel på hästar med laget, jag som inte kan ett knyst om travet har bestämt mig för att satsa på de hästar med roligast namn, en vinnande taktik? Ärsch vi får väl se det kommer iaf bli en riktigt trevlig kväll!

Nu blir det gym! tjofräs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0