I ett sommarregn

Började dagen med en riktigt lång promenad i regnet. Patrik bad nämligen mig att följa med för att visa bra gångvägar så vi gick i 1,5 timme i skogen och det blev en riktigt skön promenad trots regnet som iof bara var skönt eftersom det är så underbart varmt ute.

Nu sitter jag under taket på altanen och läser tidningen, har kollat igenom hela katalogen med studentbilder från göteborgs olika gymnasium eftersom jag ändå inte ska behålla den, bara mitt eget klassfoto och funderar lite smått på hur jag ska göra till hösten med pluggandet.
Jag kom inte in på det jag ville här på chalmers men står iaf som 3dje reserv på maskin så det borde ju lösa sig! Däremot kom jag in på det jag ville i Lund men jag vill inte läsa i Lund eftersom jag trivs något enormt med tillvaron här hemma just nu, jag har ett grymt jobb, härliga arbetskamrater och handbollen är lika underbar som alltid. Nu återstår det bara att se om jag kommer in på chalmers när besked2 kommer, hoppas hoppas!!!

Nu skall jag återgå till mina tidningar och sudokun! Gym i eftermiddag förresten, tjofräs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0